Administratief medewerker secretariaat

De job in het kort

Lokaal bestuur Tervuren is op zoek naar een administratief medewerker secretariaat Cv. Er wordt een contract van bepaalde duur aangeboden (1 jaar) met mogelijkheid tot een vast contract.

Geen enkele dag is hetzelfde op het secretariaat interne zaken. Als eerste aanspreekpunt voor burgers en collega’s neem je heel uiteenlopende taken en verantwoordelijkheden op: je behandelt de post en de mails, doet de nodige bestellingen en beantwoordt telefoons. Zo help je burgers verder of verwijs je ze verder naar de juiste dienst. Ook je collega’s rekenen op jou voor de reservatie van vergaderzalen, dienstwagens en laptops.

Voor ons college van burgemeester en schepenen ga je agendapunten aanmaken en de nodige zaken opvolgen.

Naast de dagdagelijkse taken weet je ook heel wat opdrachten af te handelen zoals klachten en meldingen, gevonden voorwerpen registreren of de beleidscel administratief ondersteunen.

Waar kom je terecht?

Je gaat aan de slag op het secretariaat van de afdeling interne zaken, waarbij je in het administratief centrum De Zevenster werkt. Er is een permanentie van de dienst op vaste uren, maar daarbuiten ben je vrij om gebruik te maken van glijdende uren.

Je komt terecht in een klein team van collega’s die rekening houden met elkaar. Een collegiale spirit staat hier alvast op de eerste plaats. En aangezien je je in het kloppende hart van de organisatie bevindt, heb je veel interactie met de collega’s van andere diensten.

Heb je zin in nog meer variatie? Dan kan je je engageren voor tal van boeiende projecten en werkgroepen.

Wat verwachten we van jou?

We zoeken een enthousiaste collega met een flexibele aanpak die toegankelijk is voor burgers en collega’s. Vriendelijk en collegiaal zijn typeert jou helemaal.

Daarnaast zijn we op zoek naar iemand die zich herkent in volgende competenties (of over de nodige groeimarge beschikt om zich hierin verder te ontwikkelen):

  •        Je bent een teamplayer;
  •        Je bent betrokken en handelt kwalitatief;
  •        Je kan zowel op formele als informele manier kennis overbrengen naar anderen. Dat kunnen zowel collega’s als hulpvragers zijn;
  •        Je bent klantgericht;
  •        Je slaagt erin om objectieven te stellen en je hieraan te houden;
  •        Je kan op basis van gegeven informatie een objectief oordeel vormen over een situatie of persoon;
  •       Je bent besluitvaardig;
  •       Je bent communicatief sterk;

Wat bieden we jou?

  •    Slaag je voor de selectieprocedure, dan kom je terecht op onze wervingsreserve. De hoogst scorende kandidaat kunnen we onmiddellijk een job aanbieden.
  •    Als je voltijds werkt verdien je minimum € 2.303,39. Je kan altijd een loonsimulatie vragen door te mailen naar hrm@tervuren.be
  •    Naast je loon heb je ook recht op maaltijdcheques (8 euro per gewerkte dag), jaarlijkse ecocheques en een geschenkbon om te spenderen bij de Tervuurse handelaars.
  •    Je werkt met glijtijden, dus je kan jouw werk en privé op elkaar afstemmen. Ook thuiswerk behoort tot de mogelijkheden.
  •    33 vakantiedagen per jaar (+ feestdagen)
  •    Opleidingsmogelijkheden
  •     Gratis hospitalisatieverzekering (bij contract van onbepaalde duur, of na een tewerkstelling van 1 jaar)
  •    Jaarlijks gratis griepvaccin
  •    We sparen mee voor je oude dag met de tweede pensioenspijler
  •    Je kan via het werk gratis gebruik maken van het openbaar vervoer. Kom je met de fiets? Dan belonen we je met een fietspremie van 0,35 euro per kilometer. Bovendien zal je vanaf 2024 ook een fiets kunnen leasen (na de inloopperiode).
  •    Onze organisatie is lid van GSD-V dus kunnen al onze medewerkers profiteren van hun voordelen (stevige kortingen met jouw pluspas, premies wanneer je gaat wettelijk samenwonen of trouwen of een kindje krijgt, goedkoper op reis, etc.)
  •    Leuke activiteiten met de collega’s, zoals een jaarlijks petanquetoernooi, personeelsfeest, afterwork-activiteiten, sport onder middag,…
  •    Gebeten door cultuur? Profiteer dan van het voordeeltarief via de UiTPAS.

De selectieprocedure

Als je in aanmerking komt voor de functie, zal je uitgenodigd worden om deel te nemen aan een schriftelijke en mondelinge proef. Deze proef gaat door in het administratief centrum De Zevenster.

Word jij onze nieuwe collega?

Solliciteren doe je via: https://www.jobsolutions.be/register/20666-5

Aan jouw sollicitatie dien je volgende zaken toe te voegen:

►   een curriculum vitae

►   motivatiebrief

►   een kopie van het vereiste diploma (secundair)

Nog vragen?

Contacteer de dienst HR: tel.: 02 766 53 29 – e-mail:hrm@tervuren.be

Meer info over deze vacature vind je in de informatiefiche hieronder.